תיאור
מנהל אדמיניסטרטיבי
תחומי אחריות: סיוע למנהל המתנ"ס בנושאי מינהל, רכש, כספים, כח-אדם והפעלה השוטפת של כלל השירותים במתנ"ס.
ניהול משרד המתנ"ס וסיוע למנהל ולרכזים בתחומי המשרד השונים.
תיאור התפקיד:
ניהול משרד- תיאום לוח פגישות של מנהל המתנ"ס.
זימון ישיבות ההנהלה וועדותיה, רישום פרוטוקולים במידת הצורך.
- ניהול משרד ממוחשב.
קשר ותיאום מול גורמי הרשות המקומית.
מינהל וכספים - הגשת קולות קוראים והכנת דיווחים לגורמי מימון.
רישוי עסקים ואירועים. - אחריות למערך המחשוב והתקשורת של המתנ"ס.
הזמנות רכש.
הצעות מחיר
ליווי ספקים ופתיחת ספקים
מעקב אחר הזמנות
- תיאום הפעולות בחדרי וכל מבני המתנ"ס.-
חבר בצוות המתנ"ס ושותף באחריות להשגת מטרות המתנ"ס.
אחריות על תחום המנהלה.
כח אדם - סיוע למנהל בקליטת עובדים חדשים (הכנת מכרזים, פירסומם, זימון המועמדים קליטה וחפיפה וכו').
קהילה - מתן מענה לפניות תושבים בנושאים השונים, תיאומים ושת"פים
כפיפות: למנהל המתנ"ס.