מרכז קהילתי קרני שומרון

תיאור

מנהל אדמיניסטרטיבי
תחומי אחריות: סיוע למנהל המתנ"ס בנושאי מינהל, רכש, כספים, כח-אדם והפעלה השוטפת של כלל השירותים במתנ"ס.
ניהול משרד המתנ"ס וסיוע למנהל ולרכזים בתחומי המשרד השונים.

תיאור התפקיד: 
ניהול משרד- תיאום לוח פגישות של מנהל המתנ"ס.
זימון ישיבות ההנהלה וועדותיה, רישום פרוטוקולים במידת הצורך. 
- ניהול משרד ממוחשב.
קשר ותיאום מול גורמי הרשות המקומית. 

מינהל וכספים - הגשת קולות קוראים והכנת דיווחים לגורמי מימון.
רישוי עסקים ואירועים. - אחריות למערך המחשוב והתקשורת של המתנ"ס.
הזמנות רכש.
הצעות מחיר
ליווי ספקים ופתיחת ספקים
מעקב אחר הזמנות
- תיאום הפעולות בחדרי וכל מבני המתנ"ס.-
חבר בצוות המתנ"ס ושותף באחריות להשגת מטרות המתנ"ס.
אחריות על תחום המנהלה.
 כח אדם - סיוע למנהל בקליטת עובדים חדשים (הכנת מכרזים, פירסומם, זימון המועמדים קליטה וחפיפה וכו').  
קהילה - מתן מענה לפניות תושבים בנושאים השונים, תיאומים ושת"פים

כפיפות:  למנהל המתנ"ס.  

.

כישורים נדרשים:
שליטה ביישומי מחשב חובה. (אקסל ברמה גבוהה)- אוריינטציה טכנולוגית- יכולת ליצירת קשר טוב עם עובדים. - כושר הבעה טוב בכתב ובע"פ. - קליטה מהירה.

.

.

.